۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  626364656667686970  ÈÚÏí  >>
  آشنایی با چاپ دستی و ویژگیهای آن
صنعت چاپ یکی از صنایع پر کاربرد است و انواع گوناگونی دارد. یکی از انوع آن ، چاپ دستی است.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ :تاريخ

  پای درد دل چاپ نمایندگان/مالیات و دستاوردهای آن
ایسنا پای درد دل چاپخانه داران/از مالیات های دوبل تا بدحسابی ادارات

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ :تاريخ

  کاغذ گلاسه و کپی همچنان در نوبت ترخیص گمرک
حسن میرباقری؛ رییس هیات مدیره انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا با اشاره به عدم ترخیص کاغذ گلاسه و کپی از بندر شهیدرجایی گفت: هزاران تن کاغذ گلاسه و کپی در توسط واردکنندگان به گمرک کشور وارد شده است که به دلیل عدم ناهماهنگی در سازمان‌ها و ارگان‌ها همچنان بلاتکلیف مانده‌اند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ :تاريخ

  سیل مجدد واردات ماشین آلات دست دوم به کشور
دبیر انجمن واردکنندگان ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی نو و دست دوم با اشاره به توافق وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق این توافق، ورود ماشین‌آلات دست دوم چاپ علاوه بر چاپخانه‌داران برای بازرگانان نیز امکان‌پذیر شده است تا دغدغه چاپخانه‌داران در این زمینه برطرف شود.

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ :تاريخ

  پای درد دل چاپخانه‌داران/از مالیات‌های دوبل تا بدحسابی ادارات
گرچه در تقویم تنها یک روز به نام صنعت چاپ نامگذاری شده است اما کافی است تا نگاهی به دور و بر مان کنیم، چیزی را نمی‌یابیم که با این صنعت ارتباطی نداشته باشد، تقویم رومیزی، دفتر یادداشت، کتاب، بنر و ....

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ :تاريخ

  تخصیص ارز مبادله‌ای به کاغذهای چاپی اولویت فرهنگی بانک مرکزی
اصغر مسعودی با اشاره به لزوم تخصیص ارز مبادله‌ای به کاغذهای چاپی، گفت: در جلسه‌ای که در کمیسیون فرهنگی با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد و صنعت، معدن و تجارت برگزار شد بر اختصاص ارز مبادله‌ای به کاغذهای مورد نیاز برای چاپ تأکید شد.

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ :تاريخ

  انتقاد وزارت ارشاد از بانک مرکزی درپی عدم تخصیص ارز به کاغذ بالکی
مشاور اجرایی معاونت فرهنگی ارشاد نسبت به احتمال افزایش قیمت کاغذ پرمصرف بالکی به دلیل عدم تخصیص ارز مبادله‌ای، هشدار داد و مسئولیت این مسئله را متوجه بانک مرکزی دانست.

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ :تاريخ

  تصمیم جدید آمازون برای ورود به بازار خرده‌فروشی کتاب
شرکت فروشگاه‌های آنلاین کتاب آمازون در چند سال گذشته اقدام به تاسیس کتاب‌فروشی‌های مختلف در سراسر آمریکا کرده است. سیاست جدید این شرکت فروش کتاب در خرده فروشی ها است.

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ :تاريخ

  به‌روزرسانی تجهیزات صحافی توجیه اقتصادی ندارد
صحافی از جمله فعالیت‌های تاثیرگذار در صنعت چاپ و نشر کشور است که علاوه بر صنعتی بودن، دارای ویژگی‌های هنری و مهارتی است، فعالان این حوزه با بهره‌مندی از تخصصی که اغلب به صورت تجربی کسب کرده‌اند، با در هم آمیختن هنر و صنعت،‌ محصولی به نام کتاب را خلق می‌کنند. صحافی اما در کنار همه زیبایی‌هایش، سختی‌های زیادی به همراه دارد، سختی‌هایی که گاهی به مشکلات مالی گره خورده است.

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ :تاريخ

  در کنار هم قرار گرفتن اصناف چاپ در کنار یکدیگر نشانه قوت نمایشگاه چاپ و بسته بندی
جواد مختاری معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، با اشاره به ویژگی های بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی گفت: این نمایشگاه نسبت به سالیان گذشته، از نظر غرفه بندی و جایگزینی خیلی بهتر است و قرار گرفتن صنف های مختلف حوزه چاپ در کنار یکدیگر یکی از نشانه های قوت و موفقیت این نمایشگاه دیرپا است.

۱۳۹۶/۱۱/۴ :تاريخ

<<  ÞÈáí  626364656667686970  ÈÚÏí  >>