۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت  | 
اطلاعیه ها
دسته بندي
<<  ÞÈáí  3456789101112  ÈÚÏí  >>
  کمبود کاغذ و کارتن، توقف خطوط تولید
عضو انجمن تولیدکنندگان کاغذ و مقوا با بیان اینکه بسیاری از کالاهای تولیدی به دلیل کمبود کاغذ و مقوا روی خط تولید مانده است، گفت: طی شش ماه نخست سال جاری تولید کاغذ بسته‌بندی به ۵۰۰هزار رسید.

۱۳۹۷/۷/۲۴ :تاريخ

  عمر مفید کارت های بانک ملی به 10 سال افزایش یافت
افزایش عمر مفید کارت های بانک ملی بانک و بیمه، عمر مفید کارت های بانکی تولید شده در شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران به ۱۰ سال رسیده است.

۱۳۹۷/۷/۲۳ :تاريخ

  ارز دولتی برای کاغذ کار ساز نبود
عضو کمیته حل بحران کاغذ، دو راهکار برای از بین بردن فضای رانتی در حوزه کاغذ با توجه به اختصاص ارز دولتی به آن را توضیح داد.

۱۳۹۷/۷/۲۳ :تاريخ

  نویسنده از کتاب امرار معاش ندارد
هادی حکیمیان معتقد است در حوزه کتاب از ناشر و پخشی گرفته تا حروف‌چین و ویراستار و گرافیست و ... همه از انتشار کتاب درآمد دارند غیر از خود نویسنده. هنوز برای رفع این مشکل فکری نشده و گویا قرار هم نیست فکری شود.

۱۳۹۷/۷/۲۲ :تاريخ

  بوی کاغذ از چاپخانه‌های زیر زمینی به مشام می رسد
صدای باد میان صفحه‌های کتاب پیچیده و گویی آنها را به رقص در آورده است. نم نم باران پاییزی بر کلمات بوسه می‌زند گویا باران باور دارد که کلمات از هویت و فرهنگ یک کشور پاسداری می‌کند.

۱۳۹۷/۷/۲۲ :تاريخ

  در نمایشگاه فرانکفورت ،تنها یک نشر دانشگاهی حضور دارد
بخش ناشران دانشگاهی، یکی از قسمت‌های مهم نمایشگاه کتاب فرانکفورت است که امسال تنها یک نماینده از نشر دانشگاهی کشور در آن حضور دارد.

۱۳۹۷/۷/۲۲ :تاريخ

  200 ملاقات برای ناشران ایرانی در نمایشگاه فرانکفورت
مشاور رئیس موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از برگزاری بیش از ۲۰۰ قرار ملاقات مفید بین ناشران ایرانی و ناشران خارجی در غرفه ایران در نمایشگاه فرانکفورت خبر داد.

۱۳۹۷/۷/۲۲ :تاريخ

  مراکز جدید توزیع کاغذ مشخص شدند
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با استناد به گزارش اعضای کمیته کنترل بحران کاغذ، گفت: برخی از روزنامه‌های معروف منتسب به دولت مرکز توزیع کاغذ شده اند.

۱۳۹۷/۷/۲۰ :تاريخ

  رایزنی مبادله رایت برای ناشران ایرانی
آژانس‌های ادبی ایرانی، ناشران و تشکل‌های نشر ملاقات‌های خود با همتایان خارجی خود را از روز نخست نمایشگاه آغاز کرده‌اند و در صدد مبادله رایت چندین کتاب‌اند.

۱۳۹۷/۷/۲۰ :تاريخ

  دومین نمایشگاه بین‌المللی بسته بندی و فرآوری صنعت چاپ افتتاح شد
دومین نمایشگاه بین‌المللی بسته بندی و فرآوری صنعت چاپ در مساحتی به متراژ 15 هزار متر مربع و در دو سالن مجزا در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شده است و تا 22 مهر ماه ادامه خواهد داشت

۱۳۹۷/۷/۲۰ :تاريخ

<<  ÞÈáí  3456789101112  ÈÚÏí  >>