۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  9101112131415161718  ÈÚÏí  >>
  قیمت خودروی چاپ شده با چاپگر سه بعدی تعیین شد
یک شرکت چینی فعال در صنعت چاپ سه بعدی به نام Polymaker با همکاری سازنده‌ی خودروهای برقی به نام XEV به تازگی از یک خودروی برقی شهری با نام LSEV رونمایی کرده اند که این خودرو به طور کامل با استفاده از چاپگر سه بعدی به تولید رسیده است و قیمت آن نیز تنها 10 هزار دلار یا چیزی در حدود 51 میلیون تومان است.

۱۳۹۷/۱/۲۱ :تاريخ

  بازاریابی بدون تبلیغات
معمولا دیدن محصولات و خدمات ارائه شده توسط یک شرکت نوپا در بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از رویاهای اکثر کارآفرینان جوان است.

۱۳۹۷/۱/۲۱ :تاريخ

  چهار نانوذره که به ارتقا بسته بندی کمک می کند
پژوهشگران ایرانی با محققان سنگاپوری، عملکرد چهار نانوذره مختلف را در افزایش کارایی غشاهای مورد استفاده در صنایع لبنی مورد ارزیابی قرار دادند

۱۳۹۷/۱/۲۰ :تاريخ

  پرینتر هایی با قابلیت تولید مواد ارتجاعی، بازارهای تکنولوژی متحول می کنند
چاپ سه بعدی یک فناوری است که به نظر می‌رسد پتانسیل این را دارد که با استفاده از ابزارهای مختص خود بسیاری از بخش‌های صنعت را پوشش می‌دهد

۱۳۹۷/۱/۲۰ :تاريخ

  ماموریت کمیسیون اصل ۴۴ قانون اساسی به تهیه‎ی طرح حمایت از کالای ایرانی
رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون ویژه اصل ۴۴ قانون اساسی ماموریت داد تا با مشورت با مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون‌های تخصصی مجلس طرح حمایت از کالای ایرانی را تهیه کنند.

۱۳۹۷/۱/۱۹ :تاريخ

  اتکای صنعت نوشیدنی به استراتژی تبلیغات
تعداد محدودی از شرکت‌های بزرگ در صنعت نوشیدنی در دنیا مانند کوکاکولا با اتکا به قدرت مالی و خود و با تبلیغات وسیع از استراتژی رهبری استفاده می‌کنند.

۱۳۹۷/۱/۱۶ :تاريخ

  اولین ها در بسته بندی ایران
شرکت آب‌های معدنی دماوند اولین تولید کننده آب معدنی بسته‌بندی در مقیاس صنعتی و برخوردار از تکنولوژی روز دنیا بود اما اولین کارخانه آب بسته بندی در ایران آمولو نام داشت.

۱۳۹۷/۱/۱۵ :تاريخ

  سیستم های بازرسی برای چاپ بدون نقص
در زمانی که نیاز به افزایش کیفیت وثبات وپایایی یک محصول تولیدی برای صاحبان برند افزایش می‌یابد نیاز به داشتن سیستم‌های بازرسی دقیق با فن آوری‌های بالا از حالت لوکس آن به یک ضرورت برای مبدل‌ها تبدیل شده است.

۱۳۹۷/۱/۱۵ :تاريخ

  تاثیر هدایای تبلیغاتی بر گسترش بازاریابی
آیا می‌دانید هدایای تبلیغاتی چیست و چه تأثیری بر جلب مشتری دارد؟ قبول کنید که همه‌ی ما عاشق دریافت هدیه هستیم. تخفیف و هدایایی که دریافت می‌کنیم، حال‌مان را خوش می‌کند. همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی می‌برد.

۱۳۹۷/۱/۱۵ :تاريخ

  تاثیر بسته‎بندی موادغذایی بر اقناع کردن ذهن مشتری به خرید
یک مطالعه‎ی جدید نشان داده است مشتریان و خریداران، مواد غذایی پیچیده‌شده در سلفون و بسته‌بندی‌های پلاستیکی بیش از حد را نمی‌پسندند و کمتر احتمال دارد چنین بسته‌هایی را انتخاب کنند

۱۳۹۷/۱/۱۴ :تاريخ

<<  ÞÈáí  9101112131415161718  ÈÚÏí  >>