۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت  | 
دانستنی های صنعت چاپ
دسته بندي
<<  ÞÈáí  3456789101112  ÈÚÏí  >>
  بازاریابی محتوا نیازمند مهارتهای ویژه است
مهارت های لازم برای بازاریابی محتوا را دارید؟ امیدوارم که همین طور باشد. چرا که کارکردن در زمینه بازاریابی محتوا نیازمند تمامی این مهارت هاست و شاید چند مورد از این مهارت ها را نداشته باشید.

۱۳۹۷/۴/۲۱ :تاريخ

  آیا تکنولوژی در فهم احساسات خواننده به کمک ناشران و نویسندگان می‎آید
ناشران و نویسندگان کتاب‌های داستانی امیدوارند در آینده پیشرفت تکنولوژی به آنها کمک کند تا احساس خوانندگان درباره کتاب‌هایشان را بفهمند

۱۳۹۷/۴/۱۸ :تاريخ

  سنگ‏های پیش روی استارت آپ ها را چگونه برداریم
تأسیس استارتاپ شاید آسان ترین مرحله وارد شدن به دنیای کارآفرینی باشد. چالش های اصلی در زمان توسعه و گسترش فعالیت ها ظاهر می شوند.

۱۳۹۷/۴/۱۷ :تاريخ

  پلاستیک حافظ محیط ‎زیست می‎شود
شکل جدیدی از پلاستیک حافظ محیط زیست از کاه ساخته می شود. این پلاستیک در آینده نزدیک برای تولید بطری ها و بسته بندی های دیگر پلاستیکی به کار می رود.

۱۳۹۷/۴/۱۷ :تاريخ

  نکات مهم در انتخاب پرینتر ها
راهنمای خرید پرینتر برای آن دسته از کاربرانی که قصد خرید یک چاپگر جدید را دارند امری ضروری به نظر می‌رسد. به خصوص آن دسته از کاربرانی که تا کنون اقدام به خرید یک چاپگر برای چاپ موارد مد نظر خود نکرده‌اند. در بحث راهنمای خرید پرینتر باید نکات مختلفی را مد نظر قرار داد. نکاتی که در مطلب پیش رو به آنها اشاره خواهیم کرد.

۱۳۹۷/۴/۱۶ :تاريخ

  چاپ سه بعدی به تعمیر هواپیما های سه بعدی می پردازد
پژوهشگران استرالیایی در نظر دارند روش چاپ سه بعدی جدیدی را برای تعمیر هواپیماهای نظامی این کشور ارائه دهند.

۱۳۹۷/۴/۱۶ :تاريخ

  «تفاوت» رمز پیشروی در دنیای تبلیغات
به محض اینکه قدم در دفتر آژانس تبلیغاتی زولو آلفا کیلو (Zulu Alpha Kilo) در تورنتو می‌گذارید، از ظاهر و در و دیوار این شرکت یک دنیای متفاوت را احساس می‌کنید. جالب‌ترین آنها فیلمی است از افرادی که در کشیدن یک نقاشی دیواری مشارکت دارند که دائما روی صفحه سفیدی در کنار میز پذیرش شرکت پخش می‌شود.

۱۳۹۷/۴/۱۶ :تاريخ

  چاپگری برای چاپ در شن و ماسه ساحل
این روزها چاپگرها برای ساخت هر چیزی توانایی دارند. هر ایده و خیالی را می‌توانند پرینت گرفته و به دنیای واقعی اضافه کنند. بنابراین؛ جای تعجب نیست که یک فرد هم به سرش بزند چاپگری برای نوشتن روی شن و ماسه ساحل بسازد.

۱۳۹۷/۴/۱۶ :تاريخ

  هنر نمایی با کاغذ فشرده
از معنای یک لغت فرانسوی می آید و به معنای کاغذ فشرده است، پاپیه ماشه هنری که روزگاری صورتگران از آن برای تزئین روی جلدهای آثار نفیس و گلدان های مهم استفاده می کردند که گاهی به دلیل روغن کمانی که روی آن به کار می رفت آثار روغنی یا لاکی هم می گفتند.

۱۳۹۷/۴/۱۳ :تاريخ

  محصولاتی که از ایده ها سرچشمه می گیرد و بازار را می سازد
هر محصولی که در زندگی روزمره خود استفاده می کنید، چند سال پیش صرفا یک ایده بوده است. بدون داشتن افرادی که با اعتمادبه نفس، مفاهیم و طراحی های مدنظر خویش را انتشار دهند، مسلما جامعه بشری پیشرفت چندانی نمی کرد.

۱۳۹۷/۴/۱۳ :تاريخ

<<  ÞÈáí  3456789101112  ÈÚÏí  >>